The Advanced Dictionary Of Marketing (ref. 751)
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Características do produto
Características principais
Título do livro | The Advanced Dictionary of Marketing (ref. 751) |
---|---|
Subtítulo do livro | Putting Theory to use |
Autor | Scott G. Dacko |
Idioma | Inglês |
Editora do livro | OXFORD |
Cor da capa | Preto |
Capa do livro | Mole |
Tamanho da letra | Padrão |
Com índice | Sim |
Ano de publicação | 2008 |
Outras características
Quantidade de páginas | 601 |
---|---|
Altura | 22 cm |
Largura | 14 cm |
Peso | 833 g |
Material da capa do livro | Papel |
Com páginas para colorir | Não |
Com realidade aumentada | Não |
Gênero do livro | Dictionary,Marketing |
Subgêneros do livro | Inglês |
Tipo de narração | Manual |
Idade mínima recomendada | 16 anos |
ISBN | 9780199286003 |
Descrição
Olá, seja bem vindo a loja oficial do Mercado Livre da Livraria e Sebo, possuímos mais de 30 mil títulos entre novos e usados. Caso possua alguma dúvida, nossa equipe está a sua disposição.
Descrição do Livro:
This advanced dictionary of marketing focuses on leading-edge terminology for use by individuals who are serious about the theory and practice of marketing: researchers, directors, managers, and anyone studying marketing for a professional and/or academic qualification. Covering 1098 terms, the dictionary includes over 500 major entries. All terms are extensively cross-referenced and thematic indices allow the reader to locate and use terms by their applications and by keywords.
All major and emerging marketing approaches, from cause-related marketing and experiential marketing, to megamarketing and word-of mouth marketing, are included, as are hundreds of other advanced concepts such as adverse selection, disintermediation, intertemporal substitution, and telescoping. Further, entries spanning 132 theories and 45 marketing related laws and principles are presented, making this dictionary more theoretically complete than any other marketing dictionary available. Finally, an extensive collection of 107 marketing effects, such as the loyalty ripple effect and mere exposure effect is also included, where, in all cases, marketing implications and applications are presented fully.
Estado do livro: Ótimo estado de conservação, sem grifos ou rasuras, sem marcas de orelhas ou amassados.
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