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Características do produto

Características principais

Título do livro
The Advanced Dictionary of Marketing (ref. 751)
Subtítulo do livro
Putting Theory to use
Autor
Scott G. Dacko
Idioma
Inglês
Editora do livro
OXFORD
Cor da capa
Preto
Capa do livro
Mole
Tamanho da letra
Padrão
Com índice
Sim
Ano de publicação
2008

Outras características

Quantidade de páginas
601
Altura
22 cm
Largura
14 cm
Peso
833 g
Material da capa do livro
Papel
Com páginas para colorir
Não
Com realidade aumentada
Não
Gênero do livro
Dictionary,Marketing
Subgêneros do livro
Inglês
Tipo de narração
Manual
Idade mínima recomendada
16 anos
ISBN
9780199286003

Descrição

Olá, seja bem vindo a loja oficial do Mercado Livre da Livraria e Sebo, possuímos mais de 30 mil títulos entre novos e usados. Caso possua alguma dúvida, nossa equipe está a sua disposição.

Descrição do Livro:
This advanced dictionary of marketing focuses on leading-edge terminology for use by individuals who are serious about the theory and practice of marketing: researchers, directors, managers, and anyone studying marketing for a professional and/or academic qualification. Covering 1098 terms, the dictionary includes over 500 major entries. All terms are extensively cross-referenced and thematic indices allow the reader to locate and use terms by their applications and by keywords.
All major and emerging marketing approaches, from cause-related marketing and experiential marketing, to megamarketing and word-of mouth marketing, are included, as are hundreds of other advanced concepts such as adverse selection, disintermediation, intertemporal substitution, and telescoping. Further, entries spanning 132 theories and 45 marketing related laws and principles are presented, making this dictionary more theoretically complete than any other marketing dictionary available. Finally, an extensive collection of 107 marketing effects, such as the loyalty ripple effect and mere exposure effect is also included, where, in all cases, marketing implications and applications are presented fully.

Estado do livro: Ótimo estado de conservação, sem grifos ou rasuras, sem marcas de orelhas ou amassados.

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